Mainile lui au invaluit'o,incalzind'o cu mangaieri usoare,imbietoare..Cu miscari delicate,dar ferme,i'a cautat greutatea dulce a sanilor,slobozindu'i din stransoarea corsetului,simtind cum ii ies din palma..A mai facut un pas si a cuprins'o in brate,sarutandu'i palmele,gura,iar apoi,aproape ametit de extaz,si'a pus buzele pe gatul ei!

luni, 25 ianuarie 2010

Nu vreau sa...

....fac parte din femeile care nu simt nimic,
....fiu ca ele,un nimeni cinic
....simt durerea,
....simt cum lacrimile imi iau puterea.

....fiu trista sa vad ca nu-mi iese nimic
....sufar si sa trec prin groaza sa ma "purific",
....fiu batuta,
....ajung ca o simpla apa statuta.

...-mi intre gheata in inima,
....scriu numai ca sa-mi iasa o rima,
....ating perfeciunea,
....vad cum incet,incet imi pierd ratiunea.

....duc dorul cuiva care nu-l cunosc,
....imi dau seama ca defapt e un prost,
....ma doara orice jignire,
....cunosc un tip sa mint ca e prima iubire.

....ma maturizez inainte de vreme,
....zic ca "asa cum iti asezi asa ti se asterne"
....sa scriu intr-un blog sa atrag audienta,
....vad cum pietenii imi simt cu adevarat prezenta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu