Mainile lui au invaluit'o,incalzind'o cu mangaieri usoare,imbietoare..Cu miscari delicate,dar ferme,i'a cautat greutatea dulce a sanilor,slobozindu'i din stransoarea corsetului,simtind cum ii ies din palma..A mai facut un pas si a cuprins'o in brate,sarutandu'i palmele,gura,iar apoi,aproape ametit de extaz,si'a pus buzele pe gatul ei!

duminică, 17 ianuarie 2010

Minciuna...trebuie sa ma protejez!


Inca un gand,un sentiment aruncat,
Nu stiu unde pleaca,dar singura m-a lasat,
Incerc sa'mi dau seama daca ma placi,
Zici vorbe dulci ca altceva n-ai ce sa faci,
Stau seara si scriu,incerc sa ma calmez,
Pixul nu-l las,nu vreau sa ma enervez,
El stie toate secretele mele
Si intr-un blog aruncat,le asez si eu pe ele
Peste ani cand o sa vad ce am scris de tine
O sa'mi aduc aminte cat imi era de bine,
O sa-mi dau seama de tot si toate
Ca acum nu folosesc vorbe aruncate
Ca tot ce am facut incep sa'mi amintesc,
Si tie cu greu incep sa'ti povestesc,
Ce zic n'are nici o logica
Amestec sentimentele cu problemele ca intr-o carte tragica
Ce pot sa zic...totul e ca o plapuma neadevarata
Te fac sa crezi ca sunt frustrata
Tipic mie,sunt neadevarata
Printre ani,cu adevarat schimbata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu