Mainile lui au invaluit'o,incalzind'o cu mangaieri usoare,imbietoare..Cu miscari delicate,dar ferme,i'a cautat greutatea dulce a sanilor,slobozindu'i din stransoarea corsetului,simtind cum ii ies din palma..A mai facut un pas si a cuprins'o in brate,sarutandu'i palmele,gura,iar apoi,aproape ametit de extaz,si'a pus buzele pe gatul ei!

duminică, 17 ianuarie 2010

Nu'mi pasa..


Imi permit sa traiesc in lumea mea fara sa ma simt vinovata
Sunt ipocrita,falsa,o alta fata,
Tu ma crezi ca n'ai de ales
Fac totul doar cu un zambet pervers,
Imi creez propriul zid
Si cu ajutorul unei masti,ma inchid
Cu totul te surprind.
Rad ironic in intuneric,
Si stiu ca asta te face mai puternic
Nu nebun,isteric ci ciudat,
Usor ma faci sa ma simt ca un cacat,
Scuza-ma ca vorbesc vulgar,
Asta vulgaritate?NU,e clar.
Folosesc rime,nu texte aruncate
Spun ce simt,nu scriu ca sa te dau pe spate
Atata stiu,atat ma duce capu'
Zici ca sunt inapta?DU'TE DRACU'.
N'are sens ceea ce incerc sa arat,
Tu citesti,atata tot
Critici,zici "asta e proasta"
"Nu e sensibila,n-are ce arata"
Ba am,astea sunt dorintele,pasiunile,tristetile..
Din "cartea" mea!

2 comentarii:

  1. "Critici,zici "asta e proasta"
    "Nu e sensibila,n-are ce arata"
    Ba am,astea sunt dorintele,pasiunile,tristetile..
    Din "cartea" mea!"

    Eu n-aş zice "Asta e proastă". Mai degrabă e talentată :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ''Spun ce simt,nu scriu ca sa te dau pe spate''
    şi totuşi asta faci,ma-ai dat pe spate,genial:x!

    RăspundețiȘtergere