Mainile lui au invaluit'o,incalzind'o cu mangaieri usoare,imbietoare..Cu miscari delicate,dar ferme,i'a cautat greutatea dulce a sanilor,slobozindu'i din stransoarea corsetului,simtind cum ii ies din palma..A mai facut un pas si a cuprins'o in brate,sarutandu'i palmele,gura,iar apoi,aproape ametit de extaz,si'a pus buzele pe gatul ei!

vineri, 1 ianuarie 2010

Copilarie sau...dezastru


M-am saturat de tine,
De 15 ani ma bati,crezi ca'mi e bine?
Recunosc ca n-am fost o fiica pentru tine,
Ti-am creat numai probleme,
M-am taiat,am urlat,m-am comportat urat,
Dar acum m-am maturizat,
Am 16 ani imediat,16 ani de cacat.
Stateam seara pe ascuns
Si nu ma opream nicicand din plans,
Ea statea langa tine,nefericita,umilita si se gandea la mine
Sincer,in locu' tau mi-ar fi rusine,
Smecher imi ceri iertare,
Dar tu sti cat de tare doare?
Si tu ai avut o copilarie de,cum sa zic, rahat,
Vad ca asta nu te'a deranjat,
Imi faci si mie la fel
Ma distrugi putin cate putin.
Crezi ca'mi ajunge sa'mi dai bani?
Ma intreb,oare asta o sa faci si peste cativa ani?
Ce'mi dai tu sunt lucruri materiale,care ma satisfac pe moment,
Dar nu de asta am nevoie,
Degeaba vorbesc,degeaba scriu,
Tu nu o sa vezi asta,o stiu.
Cand sunt serioasa,
Ma iei in ras, 'ba asta e proasta'.
Am memoria incarcata,nu mai suport,
Fa ceva,caci eu nu mai pot..
Fa ceva,salveaza-ma de chinul astaaa...
Incep sa te urasc,am plans mai mult decat trebuia,
Ma innebunesc astia,
Sunt vocile din capul meu,
Pe care o sa le am mereu.
Asta e copilaria mea,n-ai ce face
Lasa-ma,lasa-ma in pace...!

Un comentariu: