Mainile lui au invaluit'o,incalzind'o cu mangaieri usoare,imbietoare..Cu miscari delicate,dar ferme,i'a cautat greutatea dulce a sanilor,slobozindu'i din stransoarea corsetului,simtind cum ii ies din palma..A mai facut un pas si a cuprins'o in brate,sarutandu'i palmele,gura,iar apoi,aproape ametit de extaz,si'a pus buzele pe gatul ei!

joi, 28 ianuarie 2010

Absenta,singuratate...sunt un nimic.


Si cand deschid ochii ma trezesc intr-un gol
Cad cat pot de repede,si nu pot sa ma ridic
Fiindca nu ma ajuta nimeni,nici n-am nevoie de ajutor
Sunt slaba ca un fir si pot oricand sa ma despic
Vreau acel curaj sa inving tot,
Si sa nu mai simt de fiecare data ca nu mai pot
Nu mai vreau acea durere in stomac,
Care imi apare atunci cand nu mai stiu ce sa fac.
Nu mai am nici o speranta,defapt nici n-am avut
Acum cand ar trebui sa urmez drumul drept,eu o iau pe cel abrupt
Vad ca tot in viata am ratat,
Nu am stiut cum sa ma comport si am esuat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu