Mainile lui au invaluit'o,incalzind'o cu mangaieri usoare,imbietoare..Cu miscari delicate,dar ferme,i'a cautat greutatea dulce a sanilor,slobozindu'i din stransoarea corsetului,simtind cum ii ies din palma..A mai facut un pas si a cuprins'o in brate,sarutandu'i palmele,gura,iar apoi,aproape ametit de extaz,si'a pus buzele pe gatul ei!

vineri, 22 ianuarie 2010

Aflarea adevarului-part II

In timp ce dormea visa,un vis groaznic "era o fata..nu ii putea vedea fata,fugea,fugea pe camp printre lanurile de porumb,frunzele mari nemiloase ii taiau fata,era ceva de nedescris,o cruzime.Ceva o urmarea,nu stia ce,groaza,frica i se citeau pe chip,cine putea fi?Nu il vedea!!!Deodata sare in fata ei,privirea lui,parca se hranea cu naivitatea,frica ei,radea ironic,iar ochii i se facura rosii,ciudat,dar....parca il cunostea,era el,baiatul frumos pe care il cunoscuse in parc,acum era un monstru,o prinde si ii sopteste "nu sti in ce te'ai bagat" si incepe sa rada iar."Se trezeste speriata,totul parea atat de real,dar cine putea fi fata,parca o stia si pe ea...incerca sa'si dea seama,dar....nu reusea.Observa ca afara ca ninsoarea nu se oprise,era tot mai frig,iar soarele nu a putut trece de nori.Isi aduce aminte de el,se uita cu teama langa ea,nu il vede,nu se poate,plecase. I-a trecut un fior de groaza si isi pune mii de intrebari"de ce an visat asta?ce legatura are el?dar fata aia,cine e?".Se ridica din pat,isi bea linistita cafeaua si de data asta nu ii mai dezvaluia caietului ce traise,a uitat de pix si acum doar vroia sa uite ca a trait o "idila" cu un necunoscut.Aude dintr-o data ceva miscandu'se in pod,se sperie,oare sa se duca?nu stie...isi ia inima in dinti si urca pe scari,ii era frica.Era bezna,aude ceva in sptele ei,se intoarce..nimic,apoi dintr-o parte...iar,nimic...apoi din fata si vede o papusa infricosatoare,cam ciudata..se apropie usor sa vada si "nu se poate..e..e..e...e chiar fata din visul ei",nu mai putea,o apuca lesinul,nu se putea tine pe picioare...nu intelegea,coboara repede din pod,ii era teama,iese in fuga din cabana si vede drumul prin padure,parea straniu si aude dintr-o data un ras ironic "ahahahaha..nu sti cu cine te pui",o apuca iar ameteala si lesina,cade in zapada rece.Se trezeste inconstienta intr-o camera,frumoasa parea din secolul XIX,foarte bine aranjata,langa ea era el,baiatul in care avusese incredere,se uita la ea cu atata dragoste si incepe "draga mea,trebuie sa-mi cer iertare trebuie sa-ti fi spus,am avut o sora Mary si cineva a..a...omorat-o,chiar in cabana tatalui tau,el a fost suspect de moartea ei,dar la dupa o luna am aflat ca a murit.Nu am recunoscut cabana prima oara si cand m-am trezit dimineata mi-am amintit,m-am speriat,am fugit,iarta-mi lasitatea".Uimita de ce auzise se ridica din pat,se uita pe geam,nu-i venea sa creada..se uita la el si cu rautate ii spune "te urasc",apoi o liniste ii cuprinde si ea taie tacearea :
-Sora ta e bruneta,ochii albastrii si parul lung?
-Da,de ce?
-O doamne,nu se poate!!
-Ce?ce s-a intamplat?
-Am vazut-o,era in pod,am visat-o,si erai tu,tu ai omorat-o!!
-Nu,in ziua cand am murit eram cu tatal meu,eram in munti,dar nu ai cum sa o vezi,e imposibil..
O urma de indoiala ii apare in suflet si moralul ii cade la pamant,o alta intrebare o cuprinde,ce se intampla defapt?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu