Mainile lui au invaluit'o,incalzind'o cu mangaieri usoare,imbietoare..Cu miscari delicate,dar ferme,i'a cautat greutatea dulce a sanilor,slobozindu'i din stransoarea corsetului,simtind cum ii ies din palma..A mai facut un pas si a cuprins'o in brate,sarutandu'i palmele,gura,iar apoi,aproape ametit de extaz,si'a pus buzele pe gatul ei!

joi, 21 ianuarie 2010

Ganduri,vise...autodistrugere!


Inca stau noaptea si ma gandesc la el,persoana care a putut sa'mi intre foarte usor in minte.Incerc sa'mi dau seama de ce ma tot gandesc la el,de ce daca nici macar nu vorbim,ce sa mai zic de un simplu "salut", nici el nu exista.Parca as alerga spre el si i-as spune "te plac,vreau sa te cunosc",dar parca nu ma incumat,ar fi prea mult.Vreau cu orice pret sa alung gandurile care ma chinuie in noapte,dorintele mele care niciodata nu se vor adeveri,sarutul lui ,care cu atata ardoare vreau sa-l gust,sa-i simt buzele moi si puterea bratelor lui sa ma cuprinda,sa ma las dusa de val si sa uit ca am probleme,sa uit de tot,sa fim numai noi doi, el si eu.Visuri,un defect mare pentru o fata,foarte mare,dar tot nu renunt,tot o sa visez.O sa vina inca o noapte,iar luna o sa se joace cu mine,iar o stea o sa apara de printre nori si o sa ma asculte.Nu o sa ma ascund de ea,nu o sa las plapuma sa ma invaluie cand ceea ce vreau este sa ma "deschid",o sa spun totul,e greu de suportat,acum stiu sigur,il vreau!Poate cu timpul o sa uit,o sa uit ceea ce acum simt,poate e o stare de moment,poate e doar un alt "capriciu",poate il vreau pentru ca stiu ca nu o sa-l am,poate chiar imi place cu adevarat,poate....nu cred.Nici nu stiu daca se gandeste la mine,daca intr-un fel m-a "vazut",daca vrea sa ma cunoasca,daca si el simte la fel atunci cand ma vede,daca dincolo de ochii caprui se ascunde un tip care nu stie ce vrea,e prea timid sa spuna,e prea las sa recunoasca,daca....totul e doar alt vis al meu,iar eu imi imaginez lucruri care sigur nu se vor intampla!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu