Mainile lui au invaluit'o,incalzind'o cu mangaieri usoare,imbietoare..Cu miscari delicate,dar ferme,i'a cautat greutatea dulce a sanilor,slobozindu'i din stransoarea corsetului,simtind cum ii ies din palma..A mai facut un pas si a cuprins'o in brate,sarutandu'i palmele,gura,iar apoi,aproape ametit de extaz,si'a pus buzele pe gatul ei!

sâmbătă, 6 februarie 2010

Dragoste adevarata in natura..


Stai langa mine alaturi de lumina crepusculara,mainile tale calde imi mangaie pielea,iar saruturile dulci imi ating tot corpul,iti simt caldura trupului,iar respiratia imi provoaca fluturi in stomac,ma excita.

Ma trezesc pe iarba iar picurii de apa imi ating suav pielea,ma iei din nou in brate,simt cum inima iti bate puternic stand goi in acel infinit de verdeata.Imi mangai usor parul si intr'un sfarsit iti gust buzele,care,ma innebunesc.

Ne iubim sub plapuma de verdeata si cu frunze ne acoperim ca Adam si Eva,intram in lacul de langa noi,apa rece ne revigoreaza,parca ne aduce la viata si cunoastem impreuna natura.

Dragoste,sentimente,simturi,unicul lucru important,ne juram ca no sa ne despartim si mergem mai departe,unicul drum pavat cu fericire,speranta ce nu ne'a lasat,natura ce ne'a purtat de grija,un singur lucru inainte de drum,iti soptesc cu gasul dulce care l-am avut mereu:"te iubesc!"

Ochii iti stralucesc,te inmoi si cazi la genunchii mei si cu privirea spre cer imi juri iubire.

Ghici ce?suntem gata de drum!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu