Mainile lui au invaluit'o,incalzind'o cu mangaieri usoare,imbietoare..Cu miscari delicate,dar ferme,i'a cautat greutatea dulce a sanilor,slobozindu'i din stransoarea corsetului,simtind cum ii ies din palma..A mai facut un pas si a cuprins'o in brate,sarutandu'i palmele,gura,iar apoi,aproape ametit de extaz,si'a pus buzele pe gatul ei!

sâmbătă, 27 februarie 2010

Cuvintele nu sunt de ajuns sa spun tot!




Stau acum singura noaptea printre nori imaginari,
Numar stelele invidioase asezate in numere mari
Imi ies pentru un moment din trupul invalid,
Privesc tot ce'am facut si parca as vrea sa ma sinucid
Dar imi aduc aminte de speranta de pe Pamant,
De dragostea care n'as putea nicicand s'o vand
Ochii mari,verzi, care timid ma privesc,
Saruturile ,cu care tot mai mult traiesc
Privesc in urma,drumul pavat cu groaza,
Imi dau seama ca orgoliul niciodata nu ingenuncheaza,
Lumea e impotriva,ura nu cade,
Dispretul nu se castiga cu o fisa,
Complotul incepe cu o premisa
Asa ca..sa lasam totul in urma,
Vin'o cu mine printre stele,
Pasesete cu incredere printre ele
O sa te protejez,o sa fi al meu
Si peste ani asta am s'o zic mereu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu