Mainile lui au invaluit'o,incalzind'o cu mangaieri usoare,imbietoare..Cu miscari delicate,dar ferme,i'a cautat greutatea dulce a sanilor,slobozindu'i din stransoarea corsetului,simtind cum ii ies din palma..A mai facut un pas si a cuprins'o in brate,sarutandu'i palmele,gura,iar apoi,aproape ametit de extaz,si'a pus buzele pe gatul ei!

marți, 6 aprilie 2010

Fara titlu.


Merg cu trupul gol printre stropi de ploaie,
Lucrurile haotice devin maruntaie
Nesiguranta si neincrederea imi fac inima sa se stranga,
Iar eu ma rup usor ca o punga.

Merg inainte spre acel tinut,
Spre locul unde pentru prima oara te'am avut
Pasesc cu teama,caci incredere n'am..
Si povestesc tuturor de iubitul ce odata il aveam.

Pasesc pe ape ca o zeitate,acum increderea mi'a crescut,
Si cu rasaritul in spate,ma ridic din acel tinut
Fortele mi'au revenit,caci tu m'ai ajutat,
Si printre stele,aproape de rai m'ai ridicat

Ohh..dragul meu iubit,drogul meu natural
Esti mai bun ca orice pastila,esti vital
Esti mai bun ca orice bautura,lasa'ma sa te beau
Esti amantul perfect,lasa'ma sa te iau

Saruturile tale dulci ca mierea imi incanta buzele,
Lasa'ma sa te gust!
Pielea ta calda imi provoaca fluturi in stomac,
Lasa'ma sa te simt!
Imbratisarile tale ma incalzesc de'a dreptul,
Lasa'ma sa te incit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu