Mainile lui au invaluit'o,incalzind'o cu mangaieri usoare,imbietoare..Cu miscari delicate,dar ferme,i'a cautat greutatea dulce a sanilor,slobozindu'i din stransoarea corsetului,simtind cum ii ies din palma..A mai facut un pas si a cuprins'o in brate,sarutandu'i palmele,gura,iar apoi,aproape ametit de extaz,si'a pus buzele pe gatul ei!

joi, 31 decembrie 2009

Stii?


Ce inseamna viata fara dragoste?Ce inseamna viata fara cineva?Eu cred ca fara ratiunea de a trai totul este in zadar,ca doar cel ce de langa tine te poate face sa simti ca traiesti raiul.Ce inseamna raiul pentru tine?Iti zic eu,raiul este paradisul dat aici de om.Un cuvant frumos,bine ales,pacat ca nu este folosit prea des.Sti de ce?Pentru ca oamenii si-au pierdut credinta,sufletul,totul,ei sunt nimic.Nimicul creat de Dumnezeu la inceput.Revenind la tema iubirea,ce crezi ca poate insemna asta pentru tine?Nu sti,vorbele mele sunt goale daca nu simti sau crezi ce zic.Cand iti place de cineva zici ca'l iubesti..dar poate e doar o chestie de moment.Cand iubesti trebuie sa'ti fie dor de el cand nu e langa tine,sa fie prezent in mintea ta,iar ochii sa'ti sclipeasca de bucurie,sa'l astepti o zi intreaga cand in chemi si intarzie,sa'i simti respiratia cand e langa tine,sa va uniti trupurile la lumina lumanarii,sa duci greul cu el,esecurile,zilele proaste...pe scurt sa simti intr-adevar ca-l iubesti,nu e de ajuns sa spui un simplu "te iubesc",dovedeste asta!
Sti, eu nu cred ce zic,pentru ca nu am intalnit inca adevarata iubire,l-am intalnit pe el,dar nu stiu daca e cel potrivit pentru mine pentru ca nu l-am vazut,dar il doresc,vreau sa'i gust buzele mari,sa-i simt caldura trupului,sa-l am numai pentru mine.Oare asta e iubire si eu ma insel?Oare am cunoscut-o dar nu vreau sa recunosc?Oricum tot ce a fost,a trecut,el are pe alta!Nu stiu daca ceea ce'mi zicea e adevarat sau mintea.Oare cand sta cu ea se gandeste la mine?oare sarutarile le vrea de la mine si nu de la ea?Oare am patruns in sufletul lui?Posibil,nu stiu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu